reklama

,,Magnetizmus,,

Láska....jedno slovo, pät písmen. Čo to vlastne je? Je to cit? Je to túžba? Alebo choroba? :-P ja by som sa priklonila k tej poslednej možnosti, aj ked znie trochu deprimujúco. Láska je choroba, za ktorú môžeme byť vdační, je nákazlivá, pretože ak milujeme prirodzenou reakciou je opät laska. Opantá vštky naše zmysly, popletie hlavu. Zbožňujem začiatky, ten pocit zamilovanosti, človek sa cíti tak slobodne, všetko je zrazu možné a to čo je nemožné akoby neexistovalo. Z vlastnej skúsenosti viem, že existuje množstvo druhov zamilovanosti. Niekedy nás to z čista jasna prekvapí doslova šokuje, inokedy to môže prísť časom, alebo si to len časom uvedomíme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nebolo to dávno, ked som zažila niečo, pre mna nové. Stretla som muža, ktorého som už párkrát stretla v škole, ale toto stretnutie bolo v niečom iné. Vždy mi bol sympatický, no zrazu som pri nom prestala dychat, nohy sa mi podlamovali, hrdlo mi zvieral zvláštny pocit nemožnosti komunikovať. nechápala som to, nepoznala som ho, ale mala som pocit, že sme si blízki. Na sekundu sa nám stretli pohľady a to mi stačilo na to aby som sa zľakla a zutekala. Presne takéto správanie pre mna vôbec nieje typické. Vtedy som bola len zmätená a očarená a ani som netušila ako hlboko pod kožu sa mi ten človek dostane...nasledujúce týždne sme sa stretávali akosi často aj ked náhodne, mne to už ako náhoda nepripadalo. naprv som si len myslela, že mi šibe, ale pri našom prvom stretnutí od toho zvlaštneho momentu sa mi uprene zadíval do očí, ja do jeho a tak sme na seba hladeli asi 5 mozno viac sekúnd. Nedokázala som sa usmiať, urobiť akékoľvek milé, či nemilé gesto, jednoducho, bola som paralizovaná. Moja kamoška tento oklamih nazvala magnetizmom...a myslím , že na tom skutočne niečo môže byť. Nehovorím o klasickej fyzickej priťažlivosti, ale o priťahovaní dvoch duší, dvoch sŕdc. Niečo, akoby ste toho druhého už poznali, ale nepoznáte...mala som strašnú chuť pozdraviť ho, alebo aspoň sa usmiať, no to bolo ako zdolať Mont Everest. Po týždnoch váhania a posmelovania sa mi to podarilo prekonať. Síce trochu pre mna netypickým spôsobom a to cez facebook. Ale ved prečo nie, v dnešnej dobe často preberú iniciatívu ženy, pretože muži majú večné obavy z odmietnutia. Často sú chronicky hanbliví v prítomnosti žien, pekných žien. Najhoršie však je, ked to muž vzdá lebo si myslí, že na tú ženu nemá. Vždy je šanca, len treba veriť. Aj ja verím, že každý má svoju polovičku, niekoho, koho nemôže prehliadnuť ani v dave ľudí a jeho/jej pohľad povie viac ako tisic vypovedaných slov...

petra kardošová

petra kardošová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

večná analyzátorka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu